Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
poszukuje kandydata na stanowisko
specjalisty w Departamencie Monitoringu
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Sk. Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- analiza i kontrola audiowizualnych usług medialnych linearnych i na żądanie pod kątem oferty programowej, przekazów handlowych oraz zgodności z przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem treści kierowanych do dzieci,
- analiza i kontrola usług audiowizualnych na żądanie i usług linearnych pod kątem przestrzegania przepisów o ochronie małoletnich,
- merytoryczne wsparcie przy tworzeniu wezwań i decyzji Przewodniczącego KRRiT.
Wymagania niezbędne :
Wykształcenie: wyższe magisterskie (preferowane: psychologia, pedagogika, socjologia).
Doświadczenie zawodowe: 3 lata pracy.
Pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie zawodowe w sektorze mediów elektronicznych lub usług internetowych,
- znajomość aspektów prawnych i ekonomicznych rynku mediów elektronicznych,
- znajomość rynku usług internetowych, w tym audiowizualnych usług medialnych na żądanie,
- rozumienie roli regulatora,
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- umiejętność pracy w środowisku pakietu Microsoft Office ,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność skutecznego argumentowania.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność zarządzania projektami,
- przygotowanie zawodowe (doświadczenie w pracy z dziećmi) w zakresie oceny audiowizualnych usług medialnych pod kątem ich wpływu na rozwój dzieci i młodzieży,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- umiejętność pracy w zespole,
- systematyczność, dokładność i odpowiedzialność,
- dyspozycyjność,
- dbałość o szczegóły oraz sumienność w wykonywaniu codziennej pracy,
- odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- oświadczenie kandydata o wrażeniu zgody na przetwarzane danych osobowych dla celów rekrutacyjnych,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (m.in. świadectwa pracy),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia.
Kopie innych dokumentów:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy, zamierzają złożyć aplikację,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Termin składania dokumentów:
18 lutego 2013 r.
Miejsce składania dokumentów:
Oferty należy przesyłać na adres:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Polski 9
01-015 Warszawa
lub składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.15-16.15 w Kancelarii Ogólnej Biura
z dopiskiem „rekrutacja - specjalista – DM2”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data stempla pocztowego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone.